fotograficzny zestaw młodego squatersa..

A więc od dawna zastanawiałem się nad skompletowaniem alternatywnego zestawu, który bym mógł zabrać wszędzie i nie bać się o niego zbytnio, wstępnie będzie zawierał on:
-czarnego zenita z dwoma obiektywami (58mm f2 i 135mm) do tego już zamówiony i idzie do mnie film lomography redscale 100

-moją pierwszą cyfrówkę canona a720is dzisiaj zainstalowałem do niej oprogramowanie CHDK i moge wreszcie robić zdjęcia w RAW'ie <3. korci mnie żeby dokupić do niego filtr podczerwony, wiem, że to powalony pomysł, ale w sumie powalone pomysły są najlepsze. działaj nieliniowo! ^^

tak  z dziś na szybko z owego cyfraka:



i chyba najdroższym (w eksploatacji), bo można go kupić za grosze byłby Polaroid Portrait, ale utrzymanie jest na tyle kosztowne, że ten punkt planu stoi pod wielkim znakiem zapytania... 

fotki zestawu niebawem :)

cheerio!

5 komentarze:

Ły pisze...

lomo?! ty hipsterze xD

Anonimowy pisze...

zenit jest za dobry na lomo, ale może kiedyś kupie sobie holge ;P

Anonimowy pisze...

polaroid nie dość ,że drożyzna , to w ciula robi z ilością zdjęć co zostały :p jedziemy na ungdomshuset!

Anonimowy pisze...

no, ale tak słodko wygląda i kolorki na zdjęciach są słit, że aż mnie korci żeby nazbierać na choćby 10 zdjęć :P

..dobra to ja się pakuje ^^'

Anonimowy pisze...

potem będzie Ci szkoda robić zdjęcia jak już kupisz ten wkład:) szkoda ,że to ostatnie wyszło takie niewyraźnie , a no pakuj się !:D